خبرگزاری کار ایران

برقراری نسبی خدمات اینترنتی در کره‌شمالی

کد خبر : ۲۳۵۳۸۵

کارشناسان آمریکایی صبح امروز - سه‌شنبه - گزارش کردند که کره‌شمالی بار دیگر از برخی خدمات اینترنتی برخوردار شده است هر چند منابع رسمی کره‌شمالی در این‌باره اظهارنظری نکرده‌اند.

خدمات اینترنتی در کره‌شمالی پس از چند ساعت بار دیگر برقرار شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، کارشناسان آمریکایی صبح امروز - سه‌شنبه - گزارش کردند که کره‌شمالی بار دیگر از برخی خدمات اینترنتی برخوردار شده است هر چند منابع رسمی کره‌شمالی در این‌باره اظهارنظری نکرده‌اند.

پیش از این گزارش شده بود که خدمات اینترنتی در کره‌شمالی به طور کامل از دسترس خارج و ارتباط تلفنی خارجی با آن کشور نیز کاملا قطع است.

آسوشیتدپرس به نقل از منابع خود در کره جنوبی اعلام کرده است که وبسایت خبرگزاری دولتی کره‌شمالی و روزنامه «رودونگ سینمون» که برای ساعاتی خارج از دسترس بود، بار دیگر قابل دسترس است.

این خبرگزاری در جدیدترین گزارش خود، خبر بازدید «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی از یک مرکز تولید ماهی پرورشی در صبح سه‌شنبه را منتشر کرده است.

قطع خدمات اینترنتی در کره‌شمالی چند روز پس از آن روی داد که مقام‌های آمریکایی دولت کره‌شمالی را مسئول حملات سایبری به شرکت سونی پیکچرز معرفی کردند. قرار بود این شرکت فیلمی طنزآمیز با نام «مصاحبه» را درباره رهبر کره شمالی پخش کند اما پس از وقوع حملات سایبری، پخش این فیلم را به تعویق انداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز