خبرگزاری کار ایران

۷ پلیس افغان در حمله طالبان کشته شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۰۸۰

رئیس پلیس ولایت «جوزجان» در شمال افغانستان گفت که در حمله گروه تروریستی طالبان در نخستین ساعات صبح امروز به یک ایست بازرسی حداقل هفت مامور پلیس کشته شدند.

اعضای گروه تروریستی طالبان امروز - یکشنبه - به یک ایست بازرسی در افغانستان حمله کرده و حداقل هفت مامور پلیس را کشتند.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، «عبدالمنان رئوفی» رئیس پلیس ولایت «جوزجان» در شمال افغانستان گفت که در حمله گروه تروریستی طالبان در نخستین ساعات صبح امروز به یک ایست بازرسی حداقل هفت مامور پلیس کشته شدند.

رئوفی اضافه کرد که ماموران پلیس پس از حمله اعضای گروه تروریستی طالبان به منطقه اعزام شدند و در درگیری صورت گرفته پنج عضو گروه طالبان کشته شدند.

«عبدل غنی موسامم» سخنگوی فرمانداری ولایت «کنر» گفت که اخیرا درگیری‌ها میان نیروهای نظامی دولتی و شبه‌نظامیان در این منطقه افزایش یافته است و گزارش دقیقی از آمار تلفات در دست نیست، اما در آخرین بررسی سه غیرنظامی و ۲۸ شبه‌نظامی کشته شده‌اند.

موسامم اضافه کرد که هفت غیرنظامی از جمله دو کودک شب گذشته در اثر انفجار بمب کنار جاده‌ای در منطقه «ناری» در ولایت کنر کشته شدند.

همچنین «ذبیر حاتمی» خبرنگار ۲۲ ساله شب گذشته در اثر جراحات حمله انتحاری اعضای گروه تروریستی طالبان در مرکز فرهنگی فرانسه در اوایل ماه جاری میلادی جان خود را از دست داد.

حاتمی در جریان انفجار بمب در جریان اجرای نمایشی به نام «تپش قلب پس از سکوت انفجار» در اعتراض به تروریسم و حمله‌های انتحاری مجروح شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز