خبرگزاری کار ایران

پوتین:

برای بحران اوکراین راه حل وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۲۴۹

رئیس جمهوری روسیه در یک مصاحبه ۳۰ دقیقه‌ای در یک شبکه تلویزیونی آلمانی اظهار کرد که برای یافتن راه حل بحران اوکراین متقاعد شده است، اما در عین حال از خطر پاکسازی منطقه‌ای غافل نیست.

رئیس جمهوری روسیه در یک شبکه تلویزیونی آلمانی گفت که متقاعد شده است که برای حل بحران اوکراین باید راه حلی وجود داشته باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه در یک مصاحبه ۳۰ دقیقه‌ای در یک شبکه تلویزیونی آلمانی اظهار کرد که برای یافتن راه حل بحران اوکراین متقاعد شده است، اما در عین حال از خطر پاکسازی منطقه‌ای غافل نیست.

پوتین با دفاع از موضع روسیه در قبال شبه جزیره کریمه گفت: «از افزایش احتمال پاکسازی منطقه‌ای نگران هستیم، زیرا امکان دارد که وضعیت نئو - نازیسم به وجود آید.»

پوتین از سیاست اوکراین در استفاده از زور به جای مذاکره انتقاد کرد و اضافه کرد که همه دولت‌ها اشتباه‌هایی داشته‌اند، اما برای اوکراین آینده‌ای روشن را متصور است.

پوتین در گذشته جاسوس وزارت اطلاعات روسیه در آلمان شرقی بوده است و زبان آلمانی را به خوبی تکلم می‌کند.

«باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته در اجلاس گروه ۲۰ و در کنفرانس خبری اختتامیه این اجلاس به شدت از روسیه به دلیل دخالت در بحران اوکراین انتقاد کرد.

مقام‌های روسیه هر گونه دخالت نظامی در شرق اوکراین را تکذیب کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز