خبرگزاری کار ایران

به دلیل نگرانی از حملات تروریستی؛

ارتش مراکش به حالت آماده‌باش درآمد

کد خبر : ۱۹۵۸۱۶

ارتش مراکش توپخانه‌ها، سلاح‌های اتوماتیکی و سکوهای شلیک موشک‌های ضد هوایی خود را برای مقابله با حملات تروریستی هوایی احتمالی به حالت آماده باش کامل درآورده است.

ارتش مراکش به دلیل نگرانی از حملات تروریستی هوایی توسط گروه‌های مسلح در شمال آفریقا به حالت آماده‌باش در آمد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، رسانه‌های مراکشی امروز - یکشنبه - اعلام کردند که ارتش این کشور توپخانه‌ها، سلاح‌های اتوماتیکی و سکوهای شلیک موشک‌های ضد هوایی خود را برای مقابله با حملات تروریستی هوایی احتمالی به حالت آماده باش کامل درآورده است.

این رسانه‌ها افزودند که ارتش مراکش برنامه نظامی گسترده‌ای را برای مقابله با هر گونه حمله به خاک این کشور توسط گروه‌های مسلح حاضر در کشورهای شمال آفریقا به ویژه لیبی اجرایی کرده است.

رسانه‌های مراکشی همچنین خبر دادند که ارتش طی روزهای گذشته سکوهای شلیک موشک ضد هوایی در نزدیکی شهر «دارالبیضاء» در سواحل اقیانوس اطلس مستقر کرده است.

بنا بر اعلام رسانه‌های مراکشی، آماده‌باش ارتش در پی هشدار سازمان‌های اطلاعاتی غربی مبنی بر احتمال حمله گروه‌های مسلح در منطقه شمال خاورمیانه به این کشور، صورت می‌گیرد.

در تحولی دیگر، دولت مراکش تدابیر شدید امنیتی را علیه هواپیماهایی که از حریم هوایی این کشور عبور می‌کنند، اعمال کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز