خبرگزاری کار ایران

برگزاری تظاهرات ضد اسرائیلی در کشورهای آمریکایی و اروپایی

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۴۲۸

هزاران نفر در واشنگتن علیه تجاوز اسرائیل به نوار غزه تظاهرات کرده و از دولت آمریکا خواستند برای توقف تجاوز به نوار غزه، به اسرائیل فشار وارد کند.

پایتخت‌های کشورهای آمریکایی و اروپایی شاهد تظاهرات گسترده در حمایت از نوار غزه و محکومیت تجاوز اسرائیل به نوار غزه بود.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، هزاران نفر در واشنگتن علیه تجاوز اسرائیل به نوار غزه تظاهرات کرده و از دولت آمریکا خواستند برای توقف تجاوز به نوار غزه، به اسرائیل فشار وارد کند.

تظاهرکنندگان آمریکایی همچنین خواستار محاکمه مسئولان اسرائیلی به دلیل کشتار غیرنظامیان و ویرانی در نوار غزه شدند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات ضداسرائیلی همچنین خواستار بازگشایی گذرگاه‌های نوار غزه و پایان دادن به محاصره این منطقه شدند.

صد‌ها شهروند عرب و آلمانی نیز در پایتخت آلمان با برگزاری تظاهراتی، جنایت‌های اسرائیل در نوار غزه را به شدت محکوم کرده و خواستار دخالت جامعه جهانی برای توقف نقض حقوق بشر توسط اسرائیل در این منطقه شدند.

در پاریس نیز هزاران نفر تظاهرات کرده و حمایت دولت فرانسه از تجاوز اسرائیل به نوار غزه را به شدت محکوم کردند.

هزاران نفر از مردم شیلی نیز در شهر «سانتیاگو» تظاهرات کرده و از «میشل باشلت» رئیس‌جمهوری این کشور خواستند روابط شیلی با اسرائیل را قطع کند.

کاراکاس نیز شاهد تظاهرات هزاران نفر از شهروندان ونزوئلا بود که خواستار آتش‌بس شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز