خبرگزاری کار ایران

۴ سرباز اسرائیلی در درگیری با نیروهای مقاومت در نوار غزه زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۸۶۲

بنا بر اعلام رسانه‌های اسرائیلی، چهار سرباز این رژیم در درگیری با مبارزان فلسطینی در «خان یونس» در نوار غزه زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چهار سرباز این رژیم در درگیری مبارزان فلسطینی با نیروهای اسرائیلی در نوار غزه زخمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، بنا بر اعلام رسانه‌های اسرائیلی، چهار سرباز این رژیم در درگیری با مبارزان فلسطینی در «خان یونس» در نوار غزه زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

گردان‌های قسام نیز تاکید کرد که در درگیری مبارزان این گروه با نیروهای اسرائیلی در منطقه صنعتی شرق «جبالیا» شماری از سربازان اسرائیل کشته و زخمی شدند.

مبارزان فلسطینی چندین بمب در مسیر نیروهای ویژه اسرائیلی در شرق جبالیا منفجر کرده و با آنها درگیر شدند.

رسانه‌های اسرائیلی نیز اعلام کردند که مبارزان فلسطینی در دو منطقه «بیت حانون» و «خان یونس» در نوار غزه با نیروهای اسرائیلی درگیر شدند.

درگیری مبارزان فلسطینی با نیروهای اسرائیلی در جبالیا، بیت حانون و خان یونس همچنان ادامه دارد.

در همین حال، ارتش اسرائیل اعلام کرد که در درگیری‌های شب گذشته میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اسرائیلی سه سرباز اسرائیلی کشته و ۱۲ سرباز دیگر زخمی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز