خبرگزاری کار ایران

به دنبال کشته شدن ۳ شهرک‌نشین؛

جنگنده‌های اسرائیلی مناطقی از نوار غزه را هدف حمله قرار دادند

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۹۰۱

به‌رغم این‌که حماس دخالت در کشته شدن این سه شهرک‌نشین را رد می‌کند، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی این گروه را مسئول کشته شدن سه نوجوان اسرائیلی دانسته و تاکید کرده است که نیروهای اسرائیلی دست به اقدام‌های تلافی‌جویانه خواهند زد.

به دنبال انتشار خبر کشته شدن سه شهرک‌نشین صهیونیست در کرانه باختری، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطقی در نوار غزه را هدف حمله قرار دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، نیروهای رژیم صهیونیستی ۱۰ پایگاه نظامی وابسته به گروه‌های مقاومت اسلامی را هدف قرار دادند.

به‌رغم این‌که جنبش مقاومت اسلامی(حماس) دخالت در کشته شدن این سه شهرک‌نشین را رد می‌کند، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی این گروه را مسئول کشته شدن سه نوجوان اسرائیلی دانسته و تاکید کرده است که نیروهای اسرائیلی دست به اقدام‌های تلافی‌جویانه خواهند زد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته است که اجساد این سه اسرائیلی در شهر «حلحول» در شمال الخلیل پیدا شده است.
نیروهای امنیتی اسراییل با برپایی حصار امنیتی تمام منطقه اطراف حلحول را بسته‌اند.

«محمود عباس» رییس تشکیلات فلسطینی خواستار برگزاری جلسه فوری با رهبران فلسطینی شده تا درباره مرگ این سه نوجوان گفت‌وگو کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در جریان این حملات به کرانه باختری و نوار غزه، یک نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی شده‌اند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز