خبرگزاری کار ایران

اخضر ابراهیمی:

حمایت مالی از گروه‌های مسلح باعثادامه بحران سوریه شده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۲۲

ابراهیمی در گفت‌وگو با شبکه خبری «اسکای نیوز» گفت که از سمت خود کناره‌گیری کردم چرا که در حل بحران سوریه به بن‌بست رسیده بودیم؛ این پرونده در حال حاضر متوقف شده است.

«اخضر ابراهیمی» فرستاده سابق سازمان ملل متحد و اتحادیه عرب در سوریه تاکید کرد که بحران این کشور به بن‌بست رسیده و طرف‌ها آمادگی لازم برای حل ایران بحران سیاسی را ندارند.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، ابراهیمی در گفت‌وگو با شبکه خبری «اسکای نیوز» گفت که از سمت خود کناره‌گیری کردم چرا که در حل بحران سوریه به بن‌بست رسیده بودیم؛ این پرونده در حال حاضر متوقف شده است.

وی تاکید کرد که تا زمانی که حمایت مالی از گروه‌های مسلح و اراده برای کشتار وجود دارد، جنگ متوقف نخواهد شد.

ابراهیمی پیش از این نیز طی سخنانی با اشاره به دلایل کناره‌گیری خود گفته بود: «از سمت خود استعفا دادم چرا که تلاش‌هایم بی‌نتیجه بود و این تنها راهی بود که می‌توانستم از طریق آن اعتراض خود را نسبت به بی‌توجهی جامعه بین‌الملل به وضعیت سوریه نشان دهم.»

وی تاکید کرد که اگر مشکلی مانند وضعیت سوریه نادیده گرفته شود، مانند یک زخم عفونت خواهد کرد و اگر برای جلوگیری از گسترش آن اقدامی انجام نشود، نه تنها در داخل کشور بلکه به سایر مناطق نیز سرایت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز