خبرگزاری کار ایران

منبع امنیتی عراقی:

نیروهای پیشمرگه منتظر چراغ سبز بغداد برای آزادی شهر السعدیه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۳۰۲

نیروهای پیشمرگه منتظر چراغ سبز فرماندهان بلندپایه در بغداد هستند تا بتواند وارد السعدیه شده و آن را از گروه تروریستی داعش پاکسازی کنند.

یک منبع امنیتی عراقی در استان «دیالی» گفت که نیروهای پیشمرگه به نزدیک شهر «السعدیه» رسیده و منتظر چراغ سبز بغداد برای آزادی این شهر هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، این منبع امنیتی گفت که یک هنگ از نیروهای پیشمرگه اقلیم کردستان عراق با تمام تجهیزات نظامی، خود را به نزدیکی شهر العسدیه در شمال شرق شهر «بعقوبه» رسانده است.

این منبع امنیتی تاکید کرد که نیروهای پیشمرگه منتظر چراغ سبز فرماندهان بلندپایه در بغداد هستند تا بتوانند وارد السعدیه شده و آن را از گروه تروریستی داعش پاک‌سازی کنند.

وی تصریح کرد که نیروهای پیشمرگه خود را آماده جنگ سخت با داعش کرده و با فرماندهان بلندپایه ارتش عراق نیز هماهنگی لازم انجام شده است تا در صورت لزوم، هواپیماهای ارتش به نیروهای پیشمرگه کمک کنند.

در همین حال، نیروهای پیشمرگه وارد منطقه «قره تپه» در شمال شرق بعقوبه شده و زمام امور امنیتی این منطقه را به دست گرفتند.

قره تپه از مناطق اداری مورد مناقشه در عراق بوده و ساکنان آن را عرب‌ها، کردها و ترکمن‌ها تشکیل می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز