خبرگزاری کار ایران

انتخابات پارلمانی عراق در خارج از کشور آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۹۸۷

در ۱۴ کشور از جمله آمریکا، انگلیس، آلمان، مصر، ترکیه، امارات، اردن و ایران مراکز انتخاباتی دایر شده است و در شش کشور دیگر نیز از جمله فرانسه، اسپانیا، اتریش، نروژ، ایرلند و فنلاند به علت کم بودن تعداد عراقی‌ها در این کشور‌ها ایستگاه‌های رای‌گیری راه‌اندازی شده است.

انتخابات پارلمانی عراق در خارج از این کشور صبح امروز - یکشنبه - آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط، کمیته عالی مستقل انتخابات عراق اعلام کرد که شهروندان عراقی مقیم خارج از امروز صبح برای شرکت در انتخابات پارلمانی پای صندوق‌های رای رفتند.

این کمیته تاکید کرد که شهروندان عراقی در ۲۰ کشور جهان پای صندوق‌های رای می‌روند.

کمیته مستقل انتخابات عراق تصریح کرد که در ۱۴ کشور از جمله آمریکا، انگلیس، آلمان، مصر، ترکیه، امارات، اردن و ایران مراکز انتخاباتی دایر شده است.

این کمیته افزود که در شش کشور دیگر نیز از جمله فرانسه، اسپانیا، اتریش، نروژ، ایرلند و فنلاند به علت کم بودن تعداد عراقی‌ها در این کشور‌ها، ایستگاه‌های رای‌گیری راه‌اندازی شده است.

در همین حال، قرار است نیروهای نظامی و امنیتی فردا رای خود را به صندوق‌های رای بریزند و انتخابات پارلمانی اصلی و شوراهای استان‌ها در اقلیم کردستان عراق نیز ۳۰ ماه جاری میلادی در سراسر این کشور برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز