خبرگزاری کار ایران

عبدالله عبدالله:

کرزی باید همچنان در عرصه سیاسی افغانستان حضور داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۱۵۶

عبدالله با تاکید بر لزوم ادامه نقش‌آفرینی سیاسی حامد کرزی، تاکید کرد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری، به دلیل حوادثی که در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۰۹ میلادی رخ داد، علیه کرزی دست به اقدام‌های انتقام‌جویانه نخواهد زد.

«عبدالله عبدالله» کاندیدای پیشتاز انتخابات ریاست‌جمهوری افغانستان گفت که «حامد کرزی» رئیس‌جمهوری فعلی این کشور باید همچنان در عرصه سیاست حضور داشته باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، عبدالله با تاکید بر لزوم ادامه نقش‌آفرینی سیاسی حامد کرزی، تاکید کرد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری، به دلیل حوادثی که در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۰۹ میلادی رخ داد، علیه کرزی دست به اقدام‌های انتقام‌جویانه نخواهد زد.

عبدالله طی سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ میلادی به عنوان وزیر خارجه دولت کرزی فعالیت می‌کرد.

عبدالله و «اشرف غنی» اقتصاددان بانک جهانی دو کاندیدای پیشتاز انتخابات ریاست‌جمهوری افغانستان به شمار می‌روند.

بر اساس این گزارش، انتخابات ریاست‌جمهوری افغانستان شنبه هفته گذشته با مشارکت بیش از هفت میلیون نفر از شهروندان افغان که به‌رغم شرایط نامناسب جوی و تهدیدهای طالبان پای صندوق‌های رای آمده بودند، برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز