خبرگزاری کار ایران

عمران الزعبی:

اجازه تاخیر در برگزاری انتخابات را نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۹۱۸

انتخابات در موعد مقرر و در شرایطی بهتر از شرایط کنونی برگزاری می‌شود و به هیچ کس اجازه داده نمی‌شود که به هر بهانه ممکن در برگزاری آن تاخیر ایجاد کند.

«عمران الزعبی» وزیر اطلاع‌رسانی سوریه تاکید کرد که جنگ ملت و ارتش سوریه با تروریسم بین‌المللی نه تنها برای سوریه، بلکه برای منطقه سرنوشت‌ساز است.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، الزعبی در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی المنار گفت که ملت، ارتش و رهبران سوریه بر این باورند که جنگ آن‌ها با تروریسم بین‌المللی نه فقط برای سوریه است بلکه برای عرب‌ها و منطقه نیز جنگی سرنوشت‌ساز است.

وی افزود که ملت، ارتش و رهبران سوریه معتقدند که هیچ گزینه‌ای جز دفاع از سوریه و حاکمیت این کشور تا آخرین قطره خون پیش روی ندارند.

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه تاکید کرد که آنچه در سوریه رخ می‌دهد، رویارویی مستقیم دولت و ملت سوریه با سازمان‌های تروریستی بین‌المللی مانند القاعده و شاخه‌های آن است.

الزعبی در ادامه گفت که میزان دست داشتن کشورهای حوزه خلیج‌فارس، ترکیه و کشورهای غربی از طریق پوشش سیاسی گروه‌های تروریستی، حمایت مالی، نظامی و اطلاعاتی کاملا آشکار شده است.

وی تاکید کرد که گروه‌های تروریستی در حال از دست دادن راه‌های امداد و پشتیبانی خود و نیز مناطقی هستند که به کنترل خود درآورده بودند.

الزعبی افزود که کشورهای متجاوز به سوریه در ابتدا به دنبال سرنگونی دولت بودند و اکنون به دنبال فرسایش آن هستند ولی دولت، ارتش و ملت سوریه مبارزه با تروریسم را ادامه می‌دهند.

وی به انتخابات ریاست‌جمهوری در سوریه نیز اشاره کرد و گفت که این انتخابات در موعد مقرر و در شرایطی بهتر از شرایط کنونی برگزاری می‌شود و به هیچ کس اجازه داده نمی‌شود که به هر بهانه ممکن در برگزاری آن تاخیر ایجاد کند.

الزعبی در این گفت‌و‌گو برگزاری انتخاباتی مانند انتخابات ریاست‌جمهوری را مخالف با رویکرد راه حل سیاسی برای بحران سوریه یا فرایند ژنو یا آشتی ملی ندانست.

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه از همه کسانی که مجبور به مهاجرت به خارج از کشور شدند نیز خواست به سوریه برگردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز