خبرگزاری کار ایران

سید حسن نصرالله:

خطر سرنگونی نظام حاکم بر سوریه برطرف شده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۴۴۸

خطر سرنگونی نظام حاکم بر سوریه بر طرف شده است و این کشور از خطر تجزیه عبور کرده است. گزینه نظامی در سوریه شکست خورده است.

«سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که خطر سرنگونی نظام حاکم بر سوریه برطرف شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه السفیر، نصرالله تصریح کرد که انفجارهای تروریستی داخل لبنان تا حدود زیادی کاهش یافته است.

وی کاهش انفجارهای تروریستی در لبنان را به اقدامات مرزی طرف‌های لبنانی و سوری مرتبط دانست.

دبیر کل حزب الله لبنان در گفت‌و‌گو با روزنامه السفیر افزود که خطر سرنگونی نظام حاکم بر سوریه بر طرف شده است و این کشور از خطر تجزیه عبور کرده است.

نصرالله تاکید کرد که گزینه نظامی در سوریه شکست خورده است.

وی در ادامه گفت که هدف از راه اندازی جنگ سوریه برقراری دموکراسی، عدالت یا مبارزه با فساد نیست بلکه تغییر جایگاه سوریه و تغییر دیدگاه سوریه به دلیل پیشنهادیی است که چندین بار به «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه ارائه شد.

نصرالله در این گفت‌و‌گو عنوان کرد که بیشتر کشور‌ها خواستار راه حل سیاسی برای بحران سوریه هستند.

وی تاکید کرد که حزب الله لبنان هیچ گونه مشکلی با هواداران خود درباره حضور در سوریه ندارد و اگر برخی در مورد حضور حزب الله در این کشور تردید داشتند اکنون تردید را کنار گذاشته و هوادار این حضور هستند.

دبیر کل حزب الله خاطرنشان کرد که برخی از هواداران گروه ۱۴ مارس نیز با حضور حزب الله در سوریه برای حمایت لبنان از گروه‌های تکفیری تروریستی موافق هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز