خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

ملت سوریه در جنگ علیه ترریسم گزینه‌ای جز پیروزی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۵۳۶

ملت سوریه در جنگ خود علیه تروریسم و تاریک اندیشی گزینه‌ای جز پیروزی پیش روی خود ندارد و این پیروزی را از طریق ثبات قدم بر تنوع، اعتدال و روشن فکری بدست می‌آورد.

«بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد که مردم سوریه در جنگ خود علیه تروریسم گزینه‌ای جز پیروزی پیش روی خود ندارند.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، اسد در دیدار با هیئتی از «جمعیت امپراتوری ارتودوکسی» به ریاست «سرگئی استیپاشن» رئیس این جمعیت از حمایت روسیه از سوریه تقدیر و از هماهنگی میان این دو کشور ابراز خشنودی کرد.

رئیس جمهوری سوریه افزود که اقدامات روسیه در عرصه بین المللی به طور آشکار در ترسیم نقشه جدید برای جهان چند قطبی نقش دارد؛ جهانی که عدالت بین المللی را محقق کرده و به مصلحت کشور‌ها و ملت‌هایی است که بر حاکمیت و استقلال در تصمیم گیری پایبندند.

اسد تصریح کرد که ملت سوریه در جنگ خود علیه تروریسم و تاریک اندیشی گزینه‌ای جز پیروزی پیش روی خود ندارد.

وی تاکید کرد که ملت سوریه این پیروزی را از طریق ثبات قدم بر تنوع، اعتدال و روشن فکری بدست می‌آورد.

در این دیدار استیپاشن پیام «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه مبنی بر حمایت از ملت سوریه در همه زمینه ها برای رویارویی با تروریسم بین المللی مورد حمایت غرب و کشورهای منطقه‌ای، به اسد منتقل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز