خبرگزاری کار ایران

انتخابات ریاست جمهوری مصر ۲۶ و ۲۷ ماه می‌ برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۵۱

نتایج دور نخست انتخابات ریاست جمهوری حداکثر تا ۵ماه ژوئن اعلام می‌شود و در صورت کشیده شدن انتخابات به دور دوم حداکثر تا ۲۶ ژوئن نتایج نهایی اعلام می‌شود.

کمیته انتخابات ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که دور نخست انتخابات ریاست جمهوری مصر روزهای ۲۶ و ۲۷ماه می‌ سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، قاضی «انور العاصی» رئیس کمیته انتخابات ریاست جمهوری مصر گفت که دور نخست انتخابات ریاست جمهوری مصر روزهای ۲۶ و ۲۷ ماه می‌ آینده برگزار می‌شود.

العاصی افزود که در صورت لزوم دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مصر روزهای ۱۶ و ۱۷ ماه ژوئن آینده برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد که نتایج دور نخست انتخابات ریاست جمهوری حداکثر تا ۵ماه ژوئن اعلام می‌شود و در صورت کشیده شدن انتخابات به دور دوم حداکثر تا ۲۶ ژوئن نتایج نهایی اعلام می‌شود.

در همین حال، زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مصر از فردا –دوشنبه - تا ۲۰ آوریل ادامه پیدا می‌کند.

از طرف دیگر، فهرست کاندید‌اها دوم ماه می‌ اعلام می‌شود و تبلیغات برای این انتخابات نیز سوم ماه می‌ آغاز می‌شود و تا ۲۳ همین ماه ادامه پیدا می‌کند.

انتظار می‌رود که «عبدالفتاح السیسی» فرمانده سابق ارتش و وزیر دفاع سابق مصر به راحتی در این انتخابات پیروز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز