خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۸۲۶

ادامه بمباران رفح توسط اسرائیل به‌رغم حکم دیوان دادگستری بین‌المللی، اذعان رئیس‌جمهوری آمریکا به بی‌سابقه بودن اقدام نظامی اخیر ایران علیه رژیم صهیونیستی و اسارت چند نظامی صهیونیست در شمال غزه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به‌گزارش ایلنا،‌ نخست‌وزیر محافظه‌کار انگلیس در آستانه انتخابات زودهنگام این کشور اعلام کرد که در صورت پیروزی حزب‌ محافظه‌کار، خدمت سربازی را اجباری خواهد کرد. 

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن طی بیانیه‌ای، اسارت نظامیان صهیونیست را به گردان‌های عزالدین قسام تبریک گفت.

- فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) طی بیانیه‌ای اعلام کرد که انصارالله یمن دو موشک بالستیک ضد کشتی به سمت دریای سرخ پرتاب کرده است.

- سخنگوی گردان‌های حماس از اسارت چند نظامی صهیونیست در شمال نوار غزه خبر داد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در آکادمی نظامی این کشور در «وست پوینت» ایالت نیویورک، اقدام نظامی تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را بی‌سابقه خواند.

- حزب‌الله با انتشار بیانیه‌ای، «عمیق‌ترین و صمیمانه‌ترین تسلیت» خود را به دبیرکل این حزب برای درگذشت مادرش ابراز کرد.

-‌ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به‌رغم صدور دستور توقف فوری عملیات نظامی در رفح توسط دیوان بین‌المللی دادگستری، این شهر را هدف حمله قرار دادند.

-‌ وزیر دفاع اسپانیا گفت که جنگ علیه غزه، «یک نسل‌کشی واقعی است» که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز