خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۹۹۳

ابراز نگرانی قطر از ‌واکنش آمریکا به حمله پهپادی اخیر، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با نخست‌وزیر ارمنستان و دیدار بایدن با اعضای تیم امنیت ملی درباره حمله به پایگاه آمریکا در اردن از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد ۱۰ حمله به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داد که بیش از دو برابر حملات روزانه‌ای است که در طول هفته گذشته اعلام کرده بود.

- کاخ سفید طی بیانیه‌ای اعلام کرد که رئیس‌جمهوری ایالات متحده با اعضای تیم امنیت ملی خود درباره آخرین تحولات حمله هواپیمای بدون سرنشین به پایگاه این کشور در اردن، دیدار کرد.

- رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با نخست‌وزیر ارمنستان دیدار کرد.

 

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از یک پایگاه نظامی اسرائیل در مرز غزه به سربازان این رژیم گفت که جنگ با حماس تا چندین ماه آینده ادامه خواهد داشت.

 

- نخست‌وزیر قطر گفت امیدوار است که واکنش ایالات متحده به حمله پهپادی که منجر به کشته شدن سه سرباز آمریکایی در اردن شد، پیشرفت‌هایی که برای دستیابی به توافق جدید میان رژیم صهیونیستی و حماس برای آزادی گروگان‌ها حاصل شده است را تحت‌الشعاع قرار ندهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز