خبرگزاری کار ایران

تایمز آف اسرائیل گزارش داد:

مذاکرات محرمانه رژیم صهیوینستی با کنگو برای پذیرش مهاجران از غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۰۰۶

رسانه‌های عبری از مذاکرات محرمانه رژیم صهیونیستی با جمهوری دموکراتیک کنگو برای پذیرش مهاجران فلسطینی از نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از تایمز آف اسرائیل، رژیم صهیونیستی در حال انجام مذاکرات محرمانه با جمهوری دموکراتیک کنگو برای پذیرش مهاجران فلسطینی از نوار غزه است.

در این گزارش آمده است: «مقام‌های اسرائیل مذاکرات محرمانه‌ای با کشور کنگو و چندین کشور دیگر برای پذیرش احتمالی مهاجران فلسطینی از غزه انجام داده‌اند».

یک منبع بلندپایه ناشناس در کابینه اسرائیل نوشت: «کنگو آماده پذیرش مهاجران خواهد بود و ما در حال مذاکره با دیگران هستیم».

وی با اشاره به اینکه «گیلا گملیل»، وزیر اطلاعات رژیم صهیوینستی روز گذشته -سه‌شنبه- در کنست مدعی شد: «در پایان جنگ، حکومت حماس فرو می‌پاشد، هیچ مقام شهری وجود نخواهد داشت و مردم غیرنظامی کاملا به کمک‌های بشردوستانه وابسته خواهند بود».

این منبع ادامه داد: «در این صورت اشتغال وجود نخواهد داشت و ۶۰ درصد زمین‌های کشاورزی غزه به مناطق حائل امنیتی تبدیل می شود».

وی مدعی شد: «مشکل غزه مشکل ما تنها نیست. جهان باید از مهاجرت انسانی حمایت کند، زیرا این تنها راه حلی است که من می‌شناسم». 

تحرکات اسرائیل به رغم انتقاد علنی آمریکا از درخواست ها برای آوارگی از غزه صورت می‌گیرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز