خبرگزاری کار ایران

پایان دیدار وزیر صهیونیست با مقام‌های ارشد آمریکایی در کاخ سفید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۷۵۶

نشست مقام‌های ارشد دولت آمریکا و وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی درباره مرحله بعدی درگیری اسرائیل و حماس عصر سه‌شنبه به وقت محلی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، نشست مقام‌های ارشد دولت آمریکا و «ران درمر» وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی درباره مرحله بعدی درگیری اسرائیل و حماس عصر سه‌شنبه به وقت محلی به پایان رسید.

ران درمر پس از دیدار چهار ساعته با «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا و «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی این کشور، کاخ سفید را ترک کرد.

یکی از مقام‌های کاخ سفید گفت که این مذاکرات شامل موارد زیر بوده است:

-انتقال به مرحله متفاوتی از جنگ برای به حداکثر رساندن تمرکز بر اهداف با ارزش حماس.

-گام‌هایی برای بهبود وضعیت انسانی و به حداقل رساندن آسیب به غیرنظامیان.

-تضمین آزادی گروگان‌های باقی‌مانده.

-برنامه‌ریزی برای غزه پس از جنگ.

بر اساس این گزارش، مقام‌های آمریکایی به دنبال این هستند که اسرائیل از جنگ شدیدی که برای نزدیک به سه ماه در غزه به راه انداخته و منجر به شهادت بیش از ۲۰ هزار نفر شده است، فاصله بگیرد.

کاخ سفید هفته گذشته به خبرنگاران گفته بود که اسرائیل به آمریکا اطمینان داده است که به عملیات‌هایی با شدت کمتر روی می‌آورد اگرچه دولت زمان‌بندی خاصی را برای این حرکت تعیین نمی‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز