خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۰۰۲

دیدار رئیس موساد با نخست‌وزیر قطر، پایان ساخت بخش ۱۷۰ کیلومتری دیوار امنیتی ایران و ترکیه و شهادت تصویربردار شبکه الجزیره در حمله رژیم صهیونیستی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس کمیسیون اروپا بر حمایت اتحادیه اروپا از راه حل دو کشوری تأکید کرده و گفت که صلح تنها در صورتی محقق می‌شود که این راه حل روی میز قرار گیرد.

- ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شامگاه جمعه به وقت محلی چندین موشک به سمت بیت‌المقدس شلیک شده است.

- ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سه گروگان این رژیم در غزه به اشتباه به عنوان تهدید شناسایی شده و به ضرب گلوله کشته شدند.

- شبکه تلویزیونی «الجزیره» از شهادت تصویربردار این شبکه خبری بر اثر جراحات وارده در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خان یونس خبر داد.

- خبرگزاری آناتولی گزارش داد که بخش ۱۷۰ کیلومتری دیوار امنیتی در استان وان در شرق ترکیه در امتداد مرز ایران که برای جلوگیری از عبور غیرقانونی، فعالیت‌های قاچاق و نفوذ تروریست‌ها احداث شده است، تکمیل شده است.

- پایگاه خبری «اکسیوس» به نقل از دو منبع آگاه گزارش داد که رئیس موساد روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری با نخست‌وزیر قطر درباره از سرگیری مذاکرات آزادی گروگان‌ها گفت‌وگو می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز