خبرگزاری کار ایران

واکنش نتانیاهو به سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۸۸۰

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به سخنرانی ‌دبیرکل حزب‌الله لبنان واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به سخنرانی «سید حسن نصرالله» ‌دبیرکل حزب‌الله لبنان واکنش نشان داد. 

وی مدعی شد که جنگ «سرنوشت لبنان را تعیین خواهد کرد».

نصرالله روز گذشته -شنبه- طی سخنانی تأکید کرد: «تجاوزها، جنایت‌های جنگی و وحشیگری در منطقه باریکی که از هفتم اکتبر تحت بمباران قرار گرفته است،‌ هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و آنچه در جنایات این تجاوز عجیب است، حمله علنی و مفتضحانه به بیمارستان‌ها به بهانه‌های واهی است و بیشتر شهدای آن، زنان و کودکان هستند».

وی افزود: «این جنایت‌ها نه‌تنها ماهیت رژیم صهیونیستی را افشا می‌کنند؛ بلکه جنبه دیگری هم دارند که نشان می‌دهد برخی مقام‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر دچار اشتباه محاسباتی شده و می‌گویند که این همه کشتار و تروریسم و ​​وحشیگری یک هدف دارد».

نصر الله گفت:‌ «یکی از اهداف اصلی دشمن، به تسلیم واداشتن نه تنها مردم غزه بلکه مردم فلسطین و لبنان و مردم منطقه و سرنگونی اراده مطالبه حقوق مشروع و ناامید کردن از گزینه مقاومت است».

وی افزود: «برعکس، دشمن به خود خسارت وارد می‌کند، از جمله اینکه ماهیت وحشیانه آن برای جهانیان آشکارتر می‌شود».

دبیرکل حزب‌الله گفت:‌ «مهم این است که افکار عمومی جهان تغییر کند و ماهیت پوشالی ادعاهای صهیونیست‌ها افشا شود».

وی تأکید کرد:‌«تنها طرفی که می‌تواند مانع ادامه این تجاوز شود، آمریکاست که خود، این تجاوز را مدیریت می‌کند».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز