خبرگزاری کار ایران

سید حسن نصر الله:

فقط آمریکا به عنوان هدایت‌کننده تجاوز، می‌تواند جنگ را متوقف کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۸۰۷

دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت روز شهید سخنرانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المنار، «سید حسن نصر الله» ‌دبیر کل حزب الله لبنان امروز –شنبه- به مناسبت روز شهید سخنرانی کرد. 

نصرالله گفت: «امروز روز شهید است همه شهدای مقاومت است. همه شهدا، زنان و مردان فرزندانی که در همه صحنه حضور داشتند».

وی افزود: «امروز به مناسبت عملیات نظامی در تاریخ ۱۱ نوامبر ۱۹۸۲ که مقر حاکم نظامی صهیونیست در صور را هدف قرار داد،‌ روز شهید نامگذاری شد». 

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که این عملیات همچنان بزرگترین و بی سابقه ترین عملیات در تاریخ مقاومت و نبرد با دشمن صهیونیستی است.

وی افزود :«خون شهدا بر شمشیر آمریکا و اسرائیل پیروز شد». 

نصر الله تاکید کرد: «تجاوزها، جنایت‌های جنگی و وحشیگری در منطقه باریکی که از هفتم اکتبر تحت بمباران قرار گرفته است،‌ هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و آنچه در جنایات این تجاوز عجیب است، حمله علنی و مفتضحانه به بیمارستان‌ها به بهانه‌های واهی است و بیشتر شهدا آن، زنان و کودکان هستند».

وی افزود: «این جنایتها نه تنها ماهیت رژیم صهیونیستی را افشا می‌کنند؛ بلکه جنبه دیگری هم دارند که نشان میدهد برخی مقام های رژیم صهیونیستی بار دیگر دچار اشتباه محاسباتی شده و می‌گویند که این همه کشتار و تروریسم و ​​وحشیگری یک هدف دارد».

نصر الله گفت:‌ «یکی از اهداف اصلی دشمن، به تسلیم واداشتن نه تنها مردم غزه بلکه مردم فلسطین و لبنان و مردم منطقه و سرنگونی اراده مطالبه حقوق مشروع و ناامید کردن از گزینه مقاومت است».

وی افزود: «برعکس، دشمن به خود خسارت وارد می‌کند، از جمله اینکه ماهیت وحشیانه آن برای جهانیان آشکارتر می‌شود».

دبیر کل حزب الله گفت:‌ «مهم این است که افکار عمومی جهان تغییر کند و ماهیت پوشالی ادعاهای صهیونیست ها افشا شود».

وی تاکید کرد:‌«کسی که می‌تواند جلوی این تجاوز را بگیرد، آمریکاست که خود، این تجاوز را مدیریت می‌کند».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز