خبرگزاری کار ایران

روزنامه لهستانی:

درگیری در خاورمیانه زلنسکی را از یاد غرب برده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۷۳۷

یک روزنامه لهستانی نوشت که درگیری در خاورمیانه رئیس‌جمهور اوکراین را از یاد غرب برده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه فورسال لهستان نوشت که درگیری در خاورمیانه توجه غرب را از اوکراین منحرف کرده است و «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین باید واقعیت جدید را بپذیرد.

این روزنامه افزود: «زمانی که زلنسکی سرگرم جایگزینی دوستان قدیمی خود از اروپای مرکزی با دوستان جدید بود، مشخص بود که وضعیت ژئوپلیتیک سرانجام تغییر خواهد کرد».

به نوشته این روزنامه، تلاش زلنسکی برای برقراری روابط دوستانه با آلمان و جایگزینی لهستان با رومانی شاید از دیدگاه کی‌یف تا حدی منطقی باشد، اما مشخص شد که احیای روابط با قدرتمندترین کشور اتحادیه اروپا برای  مقابله با شکست کافی نیست.

فورسال تاکید کرد: «تشدید درگیری بین فلسطین و اسرائیل و فروپاشی امنیتی در خاورمیانه توجه جهان را از مسائل اوکراین که صرفا یکی از جبهه‌های مورد اهمیت غرب بود و دیگر یک چالش امنیتی بزرگ به شمار نمی‌رود، منحرف کرد».

در ادامه این گزارش آمده است: «تاکنون این زلنسکی بود که مورد لطف قرار می گرفت و درخواست دیدار با او می‌شد و رهبران جهان در کنار او قرار می‌گرفتند اما این بار، اسرائیل او را عقب رانده است».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز