خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی:

ملاحظات تاکتیکی و استراتژیک حمله زمینی به غزه را به تعویق انداخته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۲۸۳

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «ملاحظات تاکتیکی و استراتژیک» حمله زمینی به نوار غزه را به تعویق انداخته است.

به گزارش ایلنا، «هرزی هالیوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «ملاحظات تاکتیکی و استراتژیک» حمله زمینی به نوار غزه را به تعویق انداخته است.

به گزارش العربیه، هالیوی مدعی شد: «ما برای این حمله تدارک دیده‌ایم و ارتش اسرائیل و فرماندهی جنوب برنامه‌های خوبی برای حمله به‌منظور دستیابی به اهداف جنگ در نوار غزه آماده کرده‌اند».

رئیس ستاد ارتش اسرائیل، همچنین خاطرنشان کرد: «ما از هر دقیقه برای آمادگی بیشتر در حمله زمینی استفاده می‌کنیم و هر دقیقه که از طرف مقابل می‌گذرد، دشمن را بیشتر مورد تهاجم قرار خواهیم داد، زیرساخت‌ها را نابود می‌کنیم و اطلاعات بیشتری را برای مرحله بعدی جنگ جمع‌آوری می‌کنیم».

پیشتر، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شده بود که ارتش «آماده و مصمم» و منتظر دستور العمل‌های سیاسی برای مبارزه در مرحله بعدی جنگ علیه مقاومت فلسطینی است.

هاگاری، با بیان اینکه اسرائیل از تجربه آمریکا در خاورمیانه درس می‌گیرد، گفت: «جنگ ما در مرزهای ما در جریان است و نه هزاران مایل دور از اسرائیل».

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز