خبرگزاری کار ایران

امیر قطر:

نباید به اسرائیل چراغ سبز بی‌قید و شرط برای کشتار نشان داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۹۳۴

امیر قطر تاکید کرد که نباید بدون هیچ قید و شرطی به اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین چراغ سبز نشان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه الشرق، «تمیم بن حمد آل ثانی»، امیر قطر تاکید کرد که نباید به اسرائیل چراغ سبز بی قید و شرط برای کشتار نشان داد.

امیر قطر گفت: «برادران فلسطینی در شرایط سختی فراتر از سطح تصور زندگی می‌کنند. سکوت در برابر بمباران وحشیانه و بی سابقه علیه غیرنظامیان در نوار غزه جایز نیست». 

وی تاکید کرد: «ما خواستار صلح بوده و به قطعنامه‌های بین‌المللی که حمله به غیرنظامیان را محکوم می‌کند، پایبند هستیم اما با استانداردهای دوگانه که برای جان کودکان فلسطینی ارزشی قائل نیست، مخالفیم». 

امیر قطر وقایع اخیر از جمله زیر پا گذاشتن همه ارزش‌ها، آداب و رسوم و قوانین دینی و دنیوی و اعلام علنی مقاصد غیر قانونی اسرائیل برای کوچ اجباری مردم فلسطین را بسیار خطرناک توصیف کرد. 

وی افزود: «ما می‌گوییم بس است، چراغ سبز و مجوز بی قید و شرط به اسرائیل برای کشتار جایز نیست. نباید حقیقت اشغالگری و محاصره و شهرک‌سازی را نادیده گرفت».

امیر قطر خواستار توقف جنگ و خونریزی و دور نگه داشتن غیر نظامیان از پیامدهای درگیری نظامی شد و تاکید کرد که جنگ هیچ ماحصلی غیر از افزایش شمار قربانیان و تشدید رنج مردم به همراه نخواهد داشت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز