خبرگزاری کار ایران

بازداشت یک نفر در ارتباط با حمله به کنسولگری ایران در پاریس

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۷۵۷

یک منبع آگاه اعلام کرد که مقام‌های فرانسه مردی را در ارتباط با حمله به کنسولگری ایران در پاریس دستگیر کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، یک منبع آگاه اعلام کرد که مقام‌های فرانسه مردی را در ارتباط با حمله به کنسولگری ایران در پاریس دستگیر کرده‌اند.

این آتش‌سوزی بامداد شنبه گذشته توسط گشت پلیس در خارج از کنسولگری کشف شد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت که مظنون که مردی متولد سال ۱۹۶۳ در ایران است، روز یکشنبه دستگیر شد و قرار است برای محاکمه سریع در برابر قاضی حاضر شود.

در پی این حادثه، یک سخنگوی سفارت ایران در فرانسه با اشاره به اینکه اوضاع ساختمان کنسول‌گری ایران در پاریس، در پی حمله خصمانه گروهی از عناصر ضدانقلاب تحت کنترل است، گفته بود که خللی در روند فعالیت‌های آن وارد نشده است.

رایزن رسانه‌ای سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس نیز اعلام کرده بود که عوامل حمله بزدلانه عناصر ضد انقلاب به ساختمان کنسولگری ایران در پاریس تحت تعقیب هستند.

در حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر پاریس، درب پشتی ساختمان سفارت در آتش سوخته است.

این حمله در حالی رخ داده است که بر اساس کنوانسیون وین، پلیس و نیروهای امنیتی فرانسه موظف به حفظ امنیت اماکن دیپلماتیک متعلق به جمهوری اسلامی ایران هستند؛ اما موفق به دفع این حمله نشده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز