خبرگزاری کار ایران

وزیر امور داخلی اوکراین:

شمار کشته‌های حمله موشکی روسیه به منطقه دونتسک به ۱۷ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۶۰۳

وزیر امور داخلی اوکراین در بیانیه‌ای تلگرامی اعلام کرد که تعداد کشته‌شدگان حمله موشکی روسیه به بازاری در شهر «کوستیانتینیوکا» در منطقه دونتسک به ۱۷ نفر افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «ایهور کلیمنکو» وزیر امور داخلی اوکراین در بیانیه‌ای تلگرامی اعلام کرد که تعداد کشته‌شدگان حمله موشکی روسیه به بازاری در شهر «کوستیانتینیوکا» در منطقه دونتسک به ۱۷ نفر افزایش یافته است.

کلیمنکو افزود که تعداد مجروحان به ۳۲ نفر رسیده است.

«دنیس شمیهال» نخست‌وزیر اوکراین نیز اعلام کرد که یک کودک نیز از جمله کشته‌شدگان است. این حمله یکی از مرگبارترین حملات در چند ماه اخیر است.

شمیهال پیش‌تر گفته بود که نیروهای روسی تروریست هایی هستند که بخشیده نمی‌شوند و در آرامش رها نخواهند شد؛ برای هر چیزی یک قصاص عادلانه وجود خواهد داشت.

بر اساس تصاویر منتشر شده، یک موشک روسی اس-۳۰۰ در وسط شهر فرود آمده است. ویدئوها همچنین آتش‌سوزی شدید و دود سیاه غلیظی را نشان می‌دهد.

کوستیانتینیوکا به خطوط مقدم در اطراف باخموت نزدیک است و اغلب مملو از پرسنل نظامی است.

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین، این حمله را «غیرانسانی» توصیف کرد و گفت که ممکن است تعداد کشته‌ها و مجروحان افزایش یابد.

وی افزود که روسیه باید هر چه سریع‌تر شکست بخورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز