خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

مبارزه با تروریسم مستلزم ائتلاف بین‌المللی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۷۶

اسد موضع گیری‌های روسیه درباره سوریه و منطقه را مهم و مستند به اصول و قوانین و میثاق‌های بین‌المللی دانست که مصالح ملت‌ها به طور کل و مصالح ملت‌های سوریه و رسیه به طور خاص را تامین می‌کند.

«بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه تاکید کرد که باید قاطعانه در برابر جنبش‌های تکفیری و تروریستی ایستاد.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، اسد در دیدار با هیئتی از نمایندگان پارلمان روسیه و شخصیت‌های دینی و اجتماعی روسی به ریاست «سرگئی گاوریلوف» رئیس کمیته امور مالکیت در دومای روسیه گفت که باید با قاطعیت در برابر جنبش‌های تکفیری و تروریستی ایستاد.

رئیس‌جمهوری سوریه افزود که باید برای از بین بردن تروریسم و رویارویی با آن ائتلاف بین‌المللی تشکیل شود.

اسد در این دیدار همچنین خواستار تشکیل ائتلاف اسلامی برای از بین بردن وهابیت شد زیرا مشکل روابط میان ادیان وهابیت تکفیری است.

وی همچنین موضع گیری‌های روسیه درباره سوریه و منطقه را مهم و مستند به اصول و قوانین و میثاق‌های بین‌المللی دانست که مصالح ملت‌ها به طور کل و مصالح ملت‌های سوریه و رسیه به طور خاص را تامین می‌کند.

اسد در ادامه گفت که ملت سوریه با تروریسم و دخالت‌های خارجی رو‌به‌رو است و فشارهایی که سوریه اکنون متحمل می‌شود شبیه فشارهایی است که روسیه و چین از سال‌ها پیش تا کنون متحمل شده‌اند.

وی تاکید کرد که تاریخ غرب تاریخی استعماری است و کشورهای غربی با هر کشور مستقل چه کوچک چه بزرگ مشکل دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز