خبرگزاری کار ایران

مهم ترین اخبار جهان در دوازده ساعت گذشته؛

سفر بلینکن به چین/ هشدار حماس درباره طرح رژیم صهیونیستی برای بازداشت کودکان زیر ۱۲ سال فلسطینی/بیست و چهارمین هفته تظاهرات اعتراضی علیه نتانیاهو

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۵۳۷

سفر وزیر خارجه آمریکا به چین، هشدار حماس درباره طرح رژیم صهیونیستی برای بازداشت کودکان زیر ۱۲ سال فلسطینی وبیست و چهارمین هفته تظاهرات اعتراضی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی از جمله مهم ترین اخبار جهان در دوازده ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه ایالات متحده هم‌زمان با تنش واشنگتن و پکن بر سر تایوان و حادثه بالن‌های شناسایی چینی بر فراز آمریکا، وارد چین شد.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نسبت به طرح جدید رژیم اشغالگر صهیونیستی برای حبس کودکان فلسطینی زیر ۱۲ سال هشدار داد.

-  ساکنان سرزمین‌های اشغالی شامگاه شنبه در اعتراض به تصمیم «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای انجام اصلاحات قضایی به خیابان‌ها آمدند. 

-  روزنامه «هاآرتص» به نقل از یک مقام ارشد صهیونیست نوشت که آمریکا به‌طور پیوسته اسرائیل را در جریان مذاکرات با ایران که در عمان جریان دارد، قرار می‌دهد.

- حسین امیرعبداللهیان عصر امروز در دیدار اسد مجیدخان، قائم مقام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی پاکستان با وی، ضمن اشاره به تاریخچه روابط ایران و پاکستان و اشتراکات موجود در مناسبات، سطح فعلی روابط را خوب و رو به توسعه دانست و بر بهره‌گیری کامل از ظرفیت‌های موجود در روابط از سوی دو کشور تاکید کرد.  

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز