خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

شهادت کودک ۳ ساله فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها/ انتصاب ابراهیم کالین در مقام رئیس سازمان اطلاعات ترکیه/ ورود رسمی مایک پنس به رقابت‌های انتخاباتی آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۶۰۴

شهادت کودک ۳ ساله فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها، انتصاب ابراهیم کالین در مقام رئیس سازمان اطلاعات ترکیه و ورود رسمی مایک پنس به رقابت‌های انتخاباتی آمریکا

به گزارش ایلنا، معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا امروز -دوشنبه- با تکمیل مدارک مربوط به کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، به طور رسمی وارد این رقابت‌ها شد.

- وزیر خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که کشورش برای مقابله با دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای، تمامی گزینه‌ها را روی میز دارد.

- رئیس‌جمهوری ترکیه در ادامه انتصابات در دولت جدید این کشور، سخنگوی سابق خود را به سمت رئیس سازمان اطلاعات کشور منصوب کرد.

- کودک سه ساله فلسطینی چهار روز پس از آنکه در کرانه باختری اشغالی توسط نظامیان صهیونیست مورد اصابت گلوله به سرش قرار گرفت، در بیمارستان به شهادت رسید.

-  منابع عبری‌زبان اعلام کردند که بر اثر عملیات زیرگیری با خودرو در شهرک حواره در جنوب نابلس دو نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

- معاون وزارت دفاع آمریکا در امور خاورمیانه گفت که کشورش راه‌حل دیپلماتیک در قبال ایران را اولویت خود می‌داند اما این رویکرد باید با داشتن اراده و توانایی استفاده از زور در صورت نیاز به آن تقویت شود.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای، مهمترین چالش جهانی بوده و ثبات منطقه و جهان را به مخاطره خواهد انداخت.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز