خبرگزاری کار ایران

آناتولی آنتونوف:

اظهارات مقام های آمریکایی درباره حملات پهپادی به کرملین گستاخانه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۴۹۰

سفیر روسیه در آمریکا اظهارات مقام های آمریکایی درباره حملات پهپادی به کرملین را گستاخانه و وقیحانه توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «آناتولی آنتونوف»، سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد که اظهارات مقام های آمریکایی درباره حملات پهپادی به کرملین گستاخانه و وقیحانه است.

سفیر روسیه افزود: «وقاحت و گستاخی اظهارات مقام های واشنگتن تعجب برانگیز است. آنها نخواستند در اینجا به آنچه واضح و صریح است، اعتراف کنند - یک اقدام تروریستی برنامه ریزی شده توسط رژیم زلنسکی صورت گرفت و تلاش شد تا رئیس جمهور روسیه را ترور کنند». 

آنتونوف تاکید کرد که انتخاب زمان این حمله درست قبل از روز پیروزی و رژه نهم مه هرگز تصادفی نبوده است.

وی تاکید کرد: «طرف روس امیدوار است که دولت آمریکا اراده و قدرت لازم را برای محکوم کردن این حمله داشته باشد، اما واشنگتن امروز از جنایتکاران  کی یف دفاع می کند».

سفیر روسیه افزود:  «اینکه مقام های ارشد آمریکا مدام تکرار می کنند که کی‌یف می‌تواند انتخاب کند چگونه از خود دفاع کند، مصداق بارز استانداردهای دوگانه و سیاست تشویق رژیم ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین برای انجام حملات علیه روسیه است».

وی گفت: «ادعای طرف آمریکایی مبنی بر مهار رژیم کی یف و جلوگیری از حمله به اهداف خارج از مرزهایش تمسخر آمیز است».

آنتونوف تاکید کرد که روسیه در زمانی که لازم بداند و بر اساس ارزیابی تهدید ایجاد شده توسط کی یف  علیه رهبری روسیه به این حمله پاسخ خواهد داد.

پیش از این، «کارن ژان پی یر»، سخنگوی کاخ سفید درباره حمله پهپادی به کرملین گفته بود که ایالات متحده اوکراین را برای حمله به خاک روسیه تشویق نمی کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز