خبرگزاری کار ایران

درخواست حزب جمهوری‌خواه برای کناره‌گیری ترامپ از انتخابات سنا

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۷۶۳

جمهوری‌خواهان مجلس سنا خواستار کناره‌گیری رئیس‌جمهور پیشین آمریکا از انتخابات مقدماتی ۲۰۲۴ شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه هیل،‌ جمهوری خواهان در سنای ایالات متحده از جمله اعضای رهبری و حتی متحدان «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین این کشور گفتند که او باید از انتخابات مقدماتی سنا در سال ۲۰۲۴ خارج شود.

به نوشته این روزنامه، رهبری جمهوری خواهان به ترامپ همزمان با تشدید مشکلات حقوقی او  به عنوان یک بار سیاسی در رقابت های سنا در سال آینده می‌نگرد.

قانون‌گذاران و استراتژیست‌های حزب جمهوری‌خواه بیم آن دارند که ترامپ، نامزدهای حزب جمهوری‌خواه را در مناظره‌های مرتبط با شخص وی مانند تقلب در انتخابات و کاهش بودجه وزارت دادگستری به جای موضوعات مورد اهتمام رای دهندگان در زمینه‌هایی چون اقتصاد، تورم و مراقبت‌های بهداشتی تحت فشار قرار دهد.

ترامپ که کارزار انتخاباتی خود را در نوامبر ۲۰۲۲ اعلام کرد، سال گذشته سابقه متفاوتی در حمایت از نامزدهای فرمانداری، سنا و مجلس نمایندگان داشت و نامزدهای مورد حمایت او در شدیدترین رقابت‌های مجلس نمایندگان شکست خوردند.

«ران بونگیان»، استراتژیست جمهوری خواه و دستیار سابق رهبری سنا گفت که ترامپ سال گذشته سابقه خوبی در انتخاب برندگان در سخت ترین رقابت ها نداشته است. 

وی افزود: «وقتی ترامپ شخصا وارد این انتخابات مقدماتی می شود، نامزدهای ما باید وارد مباحثی چون انتخابات ۶ ژانویه و موضوع استورمی دنیلز، بازیگر فیلم های مستهجن شوند. این موارد مسائلی نیست که رای دهندگان علاقه ای به ‌نها داشته باشند. آنها می‌خواهند بدانند که شما چگونه می‌خواهید مشکلات آنها را حل کنید». 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز