خبرگزاری کار ایران

رسانه‌های عبری گزارش دادند:

دستور نتانیاهو به وزرای کابینه برای اجتناب از درگیری در چندین جبهه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۴۹۴

رسانه‌های عبری از دستور نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی به وزرای کابینه برای پرهیز از درگیری در چند جبهه همزمان خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از تایمز آو اسرائیل، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال اجتناب از تشدید تنش در چندین جبهه همزمان است و به اعتقاد او در بحبوحه تشدید خشونت‌های داخلی نمی‌توان اسرائیل را به درگیری با حماس و حزب الله کشاند.  

این روزنامه نوشت: «نتانیاهو در یک نشست مشورتی با یوآو گالانت، وزیر جنگ، الی کوهن، وزیر خارجه، ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی، ران درمر، وزیر امور استراتژیک و اعضای ارشد نهاد امنیتی اسرائیل گفت که این رژیم پس از ماه‌ها ناآرامی شدید داخلی که با کمپین اصلاحات قضایی آغاز شد، باید از ورود به رویارویی‌ها و درگیری‌ها در مقیاس بزرگ‌تر و ارائه یک جبهه متحد پرهیز کند.

کانال ۱۲ اسرائیل نیز به نقل از نتانیاهو در این نشست اعلام کرد: «در داخل به اندازه کافی درباره مسائل دیگر اختلاف وجود دارد. ما از همه جا،  در میان مخالفان و حتی افکار عمومی، با چالش‌هایی روبرو هستیم».

وی درباره مسائل امنیتی گفت: «ما باید از اختلافات غیرضروری در داخل حکومت پرهیز کنیم. ائتلاف دولتی باید قدرت و اتحاد خود را نشان دهد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز