خبرگزاری کار ایران

یاوه‌سرایی مقام صهیونیست؛

احتمال حمله نظامی اسرائیل به ایران در صورت غنی‌سازی بالای ۶۰ درصد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۴۴۰

یک مقام ارشد صهیونیست با تکرار برخی تهدیدهای پوشالی به «آکسیوس» گفت که اسرائیل به دولت آمریکا و چندین کشور اروپایی اعلام کرده که ایران در صورت غنی‌سازی اورانیوم بالای ۶۰ درصد وارد قلمرو خطرناکی می‌شود که می‌تواند حمله نظامی اسرائیل را در پی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، یک مقام ارشد صهیونیست با تکرار برخی تهدیدهای پوشالی به «آکسیوس» گفت که اسرائیل به دولت آمریکا و چندین کشور اروپایی اعلام کرده که ایران در صورت غنی‌سازی اورانیوم بالای ۶۰ درصد وارد قلمرو خطرناکی می‌شود که می‌تواند حمله نظامی اسرائیل را در پی داشته باشد.

طبق این گزارش و به نقل از مقام‌های صهیونیست، این رژیم به‌طور فزاینده‌ای درباره پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران نگران است.

به گزارش یورونیوز، این مقام اسرائیلی که با آکسیوس گفت‌وگو کرده است، افزود که اسرائیل مقادیر اندک اورانیوم غنی شده با خلوص ۸۴ درصد را معنی‌دار نمی‌داند زیر تهران هیچ یک از این مواد را در این سطح غنی‌سازی شده جمع‌آوری نکرده است.

وی همچنین به آکسیوس گفت که اسرائیل نمی‌خواهد غنی‌سازی ۹۰ درصدی را به‌عنوان «خط قرمز» تعیین کند چراکه مقام‌های ایران احساس خواهند کرد می‌توانند غنی‌سازی و انباشت اورانیوم را در سطحی کمتر از سطح تسلیحات آغاز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز