خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

احتمال تحریم ۷ نهاد مرتبط با سپاه پاسداران ایران توسط اتحادیه اروپا/ ادامه مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا با میانجی‌‌گری قطر و انگلیس/ یاوه‌سرایی‌های فرمانده تروریست‌های سنتکام درباره ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۱۷۷

احتمال تحریم ۷ نهاد مرتبط با سپاه پاسداران ایران توسط اتحادیه اروپا، ادامه مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا با میانجی‌‌گری قطر و انگلیس و یاوه‌سرایی‌های فرمانده تروریست‌های سنتکام درباره ایران از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس‌جمهور تاکید کرد: دو کشور بزرگ ایران و چین ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه ارتباطات در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند.

- وزیر امور خارجه ژاپن طی پیامی روز ملی جمهوری اسلامی ایران و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به وزیر امور خارجه ایران تبریک گفت.

- رئیس جمهور که به دعوت رسمی «شی جین پینگ» همتای چینی خود به این کشور سفر کرده بود، دقایقی قبل پکن را به مقصد کشورمان ترک کرد.

- شبکه خبری «ان‌بی‌سی» به نقل از چهار منبع آگاه گزارش داد که مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا در مورد احتمال مبادله زندانیان با میانجی‌گری قطر و انگلیس ادامه دارد.

- پایگاه «آکسیوس» به نقل از دو مقام ارشد اتحادیه اروپا از احتمال تحریم هفت نهاد مرتبط با سپاه پاسداران ایران در ارتباط با ادعاهای مطرح‌شده در خصوص تحویل پهپادهای ساخت ایران به روسیه خبر داد.

- فرمانده جدید ستاد مرکزی فرماندهی ارتش آمریکا در خاورمیانه، با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها، ایران را عامل بی‌ثباتی در منطقه خواند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز