خبرگزاری کار ایران

پولیتیکو گزارش داد:

بسته دهم تحریم‌ها علیه روسیه روی میز اتحادیه اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۰۷۹

روزنامه پولیتیکو از طرح اتحادیه اروپا برای اعمال بسته دهم تحریم‌ها علیه روسیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، روزنامه پولیتیکو به نقل از دیپلمات‌های اروپایی گزارش داد که اتحادیه اروپا در حال بررسی امکان اعمال بسته دهم تحریم‌ها علیه روسیه است.

این روزنامه نوشت: «نمایندگان اتحادیه اروپا پیشنهاد کمیسیون را به مقام‌های کشورشان اطلاع داده‌اند و بسته جدید تحریم‌ها روز چهارشنبه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. فهرست تحریم‌های جدید قرار است شامل ۱۳۰ شخص حقیقی و حقوقی و ۴ بانک روسیه شود».

پولیتیکو افزود: «این تحریم‌ها شامل افراد، مقام‌های بلند پایه نظامی، مقام‌های مناطق آزاد شده در فدراسیون روسیه و تعدادی از خبرنگاران فعال در رسانه‌های دولتی این کشو به ویژه شبکه تلویزیونی راشا تودی می‌شود».

نهادهای قانونی مشمول تحریم‌ها نیز شامل یک شرکت کشتی‌رانی اماراتی است که گفته می‌شود تحریم ها علیه روسیه را دور زده است و همچنین شامل تعدادی از شرکت‌ها و اشخاص حقیقی در سایر کشورها به‌ویژه ایران و مالی به اتهام ارتباط با عملیات نظامی روسیه یا گروه واگنر می‌شود‌.

تحریم‌ها همچنین شامل ۴ بانک روسی از جمله آلفا بانک و تعدادی دیگر از موسسه‌های بانکی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز