خبرگزاری کار ایران

اعتصاب صدها هزار کارگر در انگلیس

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۳۲

صدها هزار کارگر در انگلیس دست به بزرگترین اعتصاب طی ده سال گذشته زده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان، صدها هزار کارگر در انگلیس از جمله معلمان مدارس دست به بزرگترین اعتصاب طی بیش از ده سال گذشته شده اند.

طبق این گزارش، معلمان در انگلیس و ولز که اعضای اتحادیه ملی آموزش و پرورش هستند، اعتصاب خود را از امروز -چهارشنبه- آغاز خواهند کرد و این اتفاق منجر به تعطیلی بیش از ۲۳ هزار مدرسه خواهد شد.

اعتصاب بیش از صدهزار معلم برای افزایش حقوق‌ها با همراهی اساتید دانشگاه،‌ رانندگان قطار، کارکنان دولت، رانندگان اتوبوس و نگهبانان برگزار می‌شود.

در پی تعطیلی مدارس در سراسر انگلیس و ولز برخی از والدین برای مراقبت از فرزندان خود مجبور به گرفتن مرخصی و یا اتخاذ اقدامات دیگر خواهند شد.

طبق این گزارش اتحادیه ملی آموزش انگلیس تخمین می‌زند که حدود ۸۵ درصد از مدارس در این کشور به طور کامل یا جزئی امروز تعطیل شوند.

با اعتصاب رانندگان قطار در اعراض به میزان حقوق و شرایط کاری، مسافران خطوط راه آهن نیزروز آشفته ای را در روند تردد خود تجربه خواهند کرد.

سراسر انگلیس شاهد اعتراض‌های گسترده علیه برنامه‌های جنجالی دولت برای تصویب قانون جدید درباره حداقل سطح خدمات در طول اعتصاب خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز