خبرگزاری کار ایران

انتقاد تند لاپید از وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در پرونده عملیات قدس

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۰۸۶

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی وزیر امنیت داخلی این رژیم را مسئول عملیات قدس برشمرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «یائیر لاپید»، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از «ایتمار بن گویر»، وزیر افراطی امنیت داخلی این رژیم او را مسئول حمله عملیات قدس روز جمعه برشمرد که طی آن ۷ صهیونیست کشته شدند.

لاپید در گفت‌و‌گو با روزنامه یدیعوت احارونوت در واکنش به اتهامات مطرح شده از سوی بن گویر علیه «‌گالی بهاراو مایارا»، مبنی بر تاخیر در موافقت با بستن منزل مجری عملیات قدس خطاب به وی گفت: «تخصص او (بن گویر) پیدا کردن مجرم است اما خود را نمی‌بیند، شما مسئول هستید، به جای اینکه کل روز به دنبال مقصر باشید، مسئولیت را بپذیرید».

وی ادامه داد: «این مرد هیچ کاری بلد نیست. او کلا وقت خود را در  تیک تاک سپری می‌کند و به دنبال مقصر می‌گردد».

لاپید افزود: «آنها چپ‌ها و دستگاه قضا را مقصر می‌دانند و هر کاری غیر از آنچه که باید را انجام می‌دهند. شما به عنوان وزیر امنیت داخلی مسئولیت دارید».  

دقایقی بعد بن گویر به لاپید پاسخ داد و گفت: «تعجب آور است که او تنها سه هفته از حضور من در این سمت، من را به عنوان مسئول حمله متهم می‌کند».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز