خبرگزاری کار ایران

وزارت خارجه روسیه:

هر نوع پیش بینی درباره پایان جنگ اوکراین قابل قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۹۸۰

وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که در حال حاضر هر نوع پیش بینی درباره پایان جنگ اوکراین وارد نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «میخائیل گالوزین»، معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که بحران اوکراین طولانی شده و ماهیت طولانی مدتی به خود گرفته است و هر گونه پیش‌بینی درباره تاریخ پایان آن در حال حاضر قابل قبول نیست.

این دیپلمات روس گفت: «هرگونه پیش‌بینی امروز درباره پایان بحران اوکراین نمی‌تواند درست باشد. تقابل نظامی، طولانی مدت شده است».

گالوزین تاکید کرد که غرب برای پیروزی کامل و بدون قید و شرط کی‌یف همراه با بازگشت همه مناطق جدید روسیه به اوکراین (جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک و استان‌های زاپوریژیا و خرسون و همچنین کریمه) آماده است.

وی افزود: «غربی‌ها علاوه بر این از ما انتظار دارند که خسارت بپردازیم و اوکراین را بازسازی کنیم. آنها از قصد خود برای محاکمه و محکومیت رهبری روسیه صحبت می‌کنند».  

این مقام روس در ادامه توضیح داد: «به عبارت دیگر، بر اساس منطق کی‌یف و غرب ما باید از سرزمین‌های آزاد شده عقب‌نشینی کنیم، همه ویرانه‌ها را بازسازی کنیم، غرامت بپردازیم، به زندان برویم و فقط پس از این مراحل است که اوکراینی‌ها به میز مذاکرات باز می‌گردند».

این دیپلمات روس با نیشخند به خواسته‌های غرب و کی‌یف گفت: «این پیش شرط‌ها نمی‌تواند مبنایی برای گفت‌و‌گوی سازنده باشد».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز