خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سالگرد شکست داعش؛

حکیم: پیروزی بر تروریست‌ها حاصل تلاش حشدالشعبی و ‌سایر نیروهای نظامی بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۴۶۰

رهبر جریان حکمت ملی عراق بر ادامه مبارزه با داعش و سایر جریان‌های تروریستی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، «سیدعمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی به مناسبت روز پیروزی بر داعش نوشت: امروز روزی شاخص در تاریخ ملت عراق است که موجب سربلندی ملت عراق و اوج گرفتنش به بلندای کوهستان‌ها و نخل‌هایش شد و یک حماسه ملی بزرگ را رقم زد که به شکست گروه تروریستی داعش و بازپس‌گیری زمین‌های به یغما رفته همچون موصل از چنگال گروهکی انجامید که جرایمی کم‌نظیر مرتکب شد و به کشتار و هتک نوامیس و حرمت‌ها و مقدسات و غارت‌هایی کم‌نظیر دست زد.

وی ادامه داد: این حماسه آزادسازی خاک عراق که پس از فتوای دفاع کفائی مرجعیت عالی شیعه از نجف اشرف راه افتاد، با حضور قهرمانانه فرزندان عراقی از ارتش و پلیس و الحشد الشعبی و حشد عشایری و پیشمرگه و دیگر نیروهای قهرمان رقم خورد و قهرمانی‌هایش فراتر از جنبه‌های امنیتی و نظامی به جنبه‌های انسانی نیز رسید و شامل رسیدگی به آوارگان و حفاظت از ساکنان مناطقی بود که شاهد سخت‌ترین درگیری‌ها طی چندین ماه بودند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق به این مناسبت تأکید کرد که حفاظت از این پیروزی از تحقق آن اهمیت کمتری ندارد و شادی این پیروزی وقتی تکمیل می‌شود که باقی‌مانده آوارگان به سکونتگاه‌هایشان بازگردند و تروریست‌ها و هسته‌های خفته آنها از میان بروند و دستاوردهای امنیتی کشور حفاظت شود و از هر کسی که وسوسه بر هم زدن امنیت و ثبات میهنمان به ذهنش خطور کند فرصت گرفته شود.

حکیم در پایان گفت: به مرجعیت عالی دینی که این فتوا را صادر کرد از سر تعظیم درود می‌فرستیم. خوشا به حال کسانی که به ندای میهن لبیک گفتند و فداکاری کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز