خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تحریم ۳ سازمان روسیه توسط آمریکا/ ادعاهای ضدایرانی نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد/ تکرار ادعاهای شورای همکاری خلیج‌فارس درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۳۱۱

تحریم ۳ سازمان روسیه توسط آمریکا، ادعاهای ضدایرانی نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد و تکرار ادعاهای شورای همکاری خلیج‌فارس درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، نخست‌وزیر انگلیس وعده داد که کشورش در آینده نزدیک سامانه‌های ضد هوایی و موشک‌های پدافند هوایی جدید به اوکراین ارسال خواهد کرد.

- آمریکا سه سازمان روسیه را به اتهام ادعایی «خرید پهپادهای ایرانی» تحریم کرد.

-  نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد، برخی ادعاهای اثبات‌نشده درباره همکاری نظامی ایران و روسیه را تکرار کرد.

- رهبران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس در بیانیه پایانی سی و چهارمین نشست خود، برخی ادعاها درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران را تکرار کردند.

-  نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، برخی ادعاهای تکذیب‌شده در خصوص استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین را تکرار کرد.

- سفیر و نماینده دائم ایران تاکید کرد: تلاش آمریکا برای لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن، اقدامی سیاسی و برخلاف اصول منشور ملل متحد است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز