خبرگزاری کار ایران

عملیات شهادت‌طلبانه در شهرک حواره/ ۲ صهیونیست زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۳۳۳

ک جوان فلسطینی شامگاه یکشنبه در شهرک حواره در مجاورت نابلس دست به عملیاتی شهادت‌طلبانه زده و دو صهیونیست اشغالگر را زخمی کرد.

به گزارش ایلنا، یک جوان فلسطینی شامگاه یکشنبه در شهرک حواره در مجاورت نابلس دست به عملیاتی شهادت‌طلبانه زده و دو صهیونیست اشغالگر را زخمی کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع محلی اعلام کردند که این جوان فلسطینی در ایست بازرسی نظامی شهرک حواره به سمت خودروی شهرک‌نشینان صهیونیست تیراندازی کرد که طی آن دو نفر زخمی شدند.

منابع عبری زبان نیز تاکید کردند که نیروهای امنیتی اسرائیلی به سمت این جوان فلسطینی آتش گشوده و وی را مجروح و سپس بازداشت کردند.

این در حالی است که برخی منابع از شهادت مجری عملیات خبر داده بودند اما طبق آخرین اخباری که منتشر شده، وی به شدت مجروح شده و به بازداشت نظامیان صهیونیست درآمده است.

وضعیت یکی از صهیونیست‌های مجروح هم وخیم اعلام شده است.

در پی این عملیات، ارتش رژیم صهیونیستی در نابلس به حالت آماده‌باش درآمده و جاده‌های منتهی به شهرک حواره را مسدود کرده است.

این عملیات همزمان با برگزاری نشست امنیتی شرم الشیخ با حضور تشکیلات خودگردان و رژیم اشغالگر صهیونیستی انجام شد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مجری عملیات تیراندازی در شهرک حواره از سلاح کارلو استفاده کرده و پس از شلیک ۲۰ گلوله، سلاح او از کار افتاده و همین مسأله موجب شده تا شهرک‌نشینان حاضر در مکان جان سالم به در ببرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز