خبرگزاری کار ایران

تظاهرات صدها ایرلندی در اعتراض به ادامه حضور پناهجویان اوکراینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۲۲۵

رسانه‌های ایرلند از تظاهرات صدها نفر از ساکنان دوبلین در اعتراض به پناه دادن به صدها پناهجوی اوکراینی خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، روزنامه ایریش میرور ایرلند گزارش داد که صدها تن از ساکنان دوبلین، پایتخت این کشور در اعتراض به پناه دادن به صدها پناهجوی اوکراینی تظاهرات کردند.

تظاهرات در مرکز منطقه دیوار شرقی برگزار شد و صدها نفر به ساکنان محلی پیوستند و مخالفت خود را با اقدامات دولت اعلام کردند.

به نوشته این روزنامه، قرار است ۳۸۰ نفر در یک ساختمان قدیمی به ویژه در این منطقه اسکان داده شوند، اما ساکنان محلی از تمرکز این تعداد پناهنده در این مکان راضی نیستند‌.  

بنا بر گزارش اداره ادغام شهر، در حال حاضر صد پناهجوی اوکراینی در این ساختمان زندگی می‌کنند که همه آنها مردان مجرد هستند و سایر پناهجویان احتمالا با «رودریک اوگرمن»، وزیر ادغام ایرلند و «پاسکال دونوهو»، یک مقام مسئول شهری با ساکنان دیوار شرقی دیدار و به معترضات تاکید کردند که وضعیت پناهجویان در منطقه آنها پاسخ به یک وضعیت اضطراری بین‌المللی به شمار می‌رود. 

بیش از ۶۲ هزار اوکراینی در حال حاضر وارد ایرلند شده‌اند و به گفته مقام‌های محلی، این تعداد می‌تواند تا پایان دسامبر به ۷۲ هزار نفر برسد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز