خبرگزاری کار ایران

واکنش وزارت خارجه فلسطین به جنایت شهرک‌نشینان در جنوب کرانه باختری

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۱۸۱

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تروریسم شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری را محکوم کرد

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تروریسم  گروه‌های شهرک‌نشین اسرائیلی در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری را محکوم کرد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای از عدم واکنش بین‌المللی نسبت به تروریسم و ​​حملات وحشیانه شهرک‌نشینان علیه شهروندان فلسطینی، اموال و خانه‌های آنها در الخلیل انتقاد کرد.

در این بیانیه آمده است که این حملات باعث تخریب و وارد آمدن خسارت‌های شدید به خانه‌ها و مغازه‌ها و زخمی شدن شهروندان فلسطینی شده است.

وزارت خارجه فلسطین تاکید کرد که تهاجم شهرک‌نشینان افراطی به شهر الخلیل نشانه خطرناکی از ماهیت مواضع و سیاست‌های احزاب راست افراطی است که به دنبال اعمال آن از طریق مشارکت در دولت آتی اسرائیل هستند.

در این بیانیه تاکید شده است که این اقدامات، ‌زنگ خطر را برای جامعه بین‌المللی به صدا در می‌آورد که استانداردهای دوگانه را اتخاذ و از اشغالگران و مصونیت آنها از مجازات حمایت می‌کند.

وزارت خارجه فلسطین جامعه جهانی را مسئول نتایج سکوت خود در قبال این جنایت بزرگ دانست و نسبت به پیامدهای آن در صحنه درگیری و تخریب و تضعیف تلاش‌ها در راستای رسیدن به آرامش و چشم انداز سیاسی بحران هشدار داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز