خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تماس تلفنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با رئیس‌جمهوری آمریکا/ انتقاد دیپلمات روس از مواضع منفعلانه گوترش در قبال حملات اسرائیل به سوریه/ تصمیم بایدن برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران طی روزهای آینده

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۷۶۱

تماس تلفنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با رئیس‌جمهوری آمریکا، انتقاد دیپلمات روس از مواضع منفعلانه سازمان ملل در قبال حملات اسرائیل به سوریه و تصمیم رئیس کاخ سفیذد برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران طی روزهای آینده از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه امروز -سه‌شنبه- در بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت این کشور از «تعمیق اتحاد» بین روسیه و ایران نگران است.

- معاون وزیر خارجه آمریکا طی بیانیه‌ای مشترک با مقام‌های کره جنوبی و ژاپن، پرتاب‌های موشکی اخیر کره‌شمالی را محکوم کرد.

- پایگاه خبری «پولتیکو» گزارش داد که رئیس‌جمهوری آمریکا تصمیم دارد طی روزهای آینده تحریم‌های بیشتری علیه ایران اعمال کند.

- وزیر خارجه آمریکا در دیدار با رئیس‌ رژیم صهیونیستی برخی ادعاهای اثبات‌نشده در خصوص ارسال پهپادهای ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را تکرار کرد.

- اداره انرژی اتمی اوکراین از انجام عملیات ساخت و ساز پنهانی توسط نیروهای روسیه در نیروگاه زاپوریژیا خبر داد.

- نماینده روسیه در سازمان ملل از واکنش منفعلانه دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به حملات رژیم صهیونیستی به سوریه انتقاد کرد.

- کاخ سفید از تماس تلفنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با رئیس‌جمهوری آمریکا خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز