خبرگزاری کار ایران

مقام روس:

جناح ضد روسی اتحادیه اروپا به ادامه جنگ در اوکراین تشویق می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۷۴۳

رئیس هیأت روس در مذاکرات وین تاکید کرد که جناح ضد روسی اتحادیه اروپا به ادامه جنگ در اوکراین تشویق می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «کنستانتین گاوریلوف» رئیس هیأت روسیه در مذاکرات وین درباره کنترل تسلیحات تأکید کرد که جناح ضد روسی اتحادیه اروپا به ادامه درگیری‌ها در اوکراین تشویق می‌کند.

وی گفت: «جناح ضد روسی اتحادیه اروپا به لطف حمایت آمریکا و انگلیس از هر فرصتی برای تشویق به ادامه درگیری‌ها در منطقه استفاده می‌کند».

این مقام روس با بیان اینکه نیروهای مسلح اوکراین از تسلیحات غربی برای ادامه حملات استفاده می کنند، افزود: «هفته گذشته اعلام شد که محموله‌های نظامی جدید به کی‌یف ارسال می شود تا توسط نیروهای مسلح اوکراین برای ادامه حملات تروریستی علیه غیر نظامیان روس استفاده شود. ما تأکید می‌کنیم که اتحادیه اروپا و کشورهای ناتو گزینه‌ای را به نفع رژیم‌هایی که بیشترین جنایت‌های مرگبار را علیه مردم دونباس و سرزمین‌های آزاد شده مرتکب شده‌اند، انتخاب کرده‌اند».

گاوریلوف همچنین خاطرنشان کرد: «سلاح‌های غربی برخلاف ادعاهای همکاران غربی و پیروان اوکراینی آنها نقش تعیین‌کننده‌ای در میدان نبرد بازی نمی‌کنند، اما به طور فعال برای کشتار غیرنظامیانی که با سیاست رژیم جنایتکار کی‌یف مخالف هستند، استفاده می‌شود».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز