خبرگزاری کار ایران

شاهدان عینی:

نیروهای اوکراین، اسرای روس را با شوک الکتریک شکنجه می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۷۳۸

شاهدان عینی از اقدام نیروهای امنیتی اوکراین به استفاده از شوک الکتریکی برای شکنجه اسرای روس خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، شاهدان عینی امروز- پنجشنبه= گزارش دادند که نیروهای امینتی اوکراین اسرای جنگی روسی را با استفاده از شوک الکتریک و ضربه با چکش شکنجه داده و آنها را گرسنگی می‌دهند.

«ولادیسلاو یگلنیتسکی» یکی از اعضای نیروهای مسلح جمهوری خلق دونتسک که از اسارت اوکراین نجات پیدا کرده است، گفت که اوکراینی‌ها به طور معمول زندانیان را در زندانی به نام سالن ورزشی کتک می‌زنند.

وی افزود: «اوکراینی‌ها شکنجه می کردند، ابزار مورد علاقه آنها چکش بود، انگشتان زندانیان را با چکش می‌زدند و از جریان برق برای شکنجه استفاده می‌کردند».

«میخائیل یانکو» یکی از سربازان نیروهای مسلح جمهوری خلق لوهانسک نیز تأکید کرد که او نیز شاهد شکنجه زندانیان توسط اوکراینی‌ها در سالن ورزشی بوده است.

وی افزود: «جیره هر زندانی یک تکه نان است که اندازه آن از بزرگ‌تر از یک جعبه کبریت نیست».

شاهد نخست همچنین اعلام کرد که زندانیان در اتاقی سرد با یک زیرانداز نگهداری و برای شکنجه به اتاق مجاور احضار می‌شدند.

وی با بیان اینکه سرویس امنیتی اوکراین سربازان روسی را مورد بازجویی قرار داده است، افزود: «در مراحل مختلف با آنها رفتار متفاوتی صورت گرفت، اما تا آنجا که من می‌دانم همیشه با آنها بسیار بد رفتار می‌شد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز