خبرگزاری کار ایران

انگلیس تحریم‌هایی علیه ایران و روسیه اعمال کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۰۵۹

وزارت خارجه انگلیس در اولین سالگرد آغاز تهاجم نظامی روسیه به اوکراین، با اعمال بسته‌ای تحریمی ۹۲ فرد و نهاد وابسته به دولت روسیه، پنج مدیر اجرایی صنایع هوایی قدس ایران و صادرات تمامی کالاهایی که بنا بر شواهد توسط روسیه در جنگ اوکراین به‌کار برده می‌شود و از جمله آن آهن و فولاد را به روسیه، هدف تحریم قرار داد.

به گزارش ایلنا، وزارت خارجه انگلیس در اولین سالگرد آغاز تهاجم نظامی روسیه به اوکراین، با اعمال بسته‌ای تحریمی ۹۲ فرد و نهاد وابسته به دولت روسیه، پنج مدیر اجرایی صنایع هوایی قدس ایران و صادرات تمامی کالاهایی که بنا بر شواهد توسط روسیه در جنگ اوکراین به‌کار برده می‌شود و از جمله آن آهن و فولاد را به روسیه، هدف تحریم قرار داد.

بر اساس بیانیه دولت انگلیس که در وب‌سایت دولت این کشور منتشر شده، «جیمز کلورلی» وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که کشورش صدها کالا شامل قطعات هواپیما، تجهیزات رادیویی و قطعات الکترونیکی که می‌تواند توسط صنایع نظامی روسیه از جمله در تولید پهپاد استفاده شود، را تحریم کرده است.

وزیر خارجه انگلیس در این بیانیه اعلام کرد: «اوکراینی‌ها در حال تغییر مسیر امواج به سمت روسیه هستند، اما به تنهایی نمی‌توانند این کار را انجام دهند. به همین دلیل است که ما باید برای کمک به پیروزی اوکراین بیشتر تلاش کنیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز