خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

شهادت ۲ فلسطینی در جریان درگیری با صهیونیست‌ها در جنین/ تلاش پاریس و متحدانش برای خروج از بن‌بست مذاکرات احیای توافق هسته‌ای/ دیدار ولیعهد عربستان با رئیس شورای اروپا در جده

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۱۹۸

شهادت ۲ فلسطینی در جریان درگیری با صهیونیست‌ها در جنین، تلاش پاریس و متحدانش برای خروج از بن‌بست مذاکرات احیای توافق هسته‌ای و دیدار ولیعهد عربستان با رئیس شورای اروپا در جده از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» ‌در گزارشی نوشت که مقام‌های آمریکایی و اروپایی نسبت به احیای برجام تا پیش از انتخابات میان دوره‌ای ایالات متحده، ناامید شده‌اند.

- سفیر ایران در مسکو و نماینده رئیس‌جمهور روسیه در امور دریای خزر درخصوص همکاری‌های دوجانبه و چند جانبه در حوزه دریای خزر رایزنی کردند.

- سفیر روسیه در پایان دوره ماموریت خود در تهران با وزیر امور خارجه دیدار کرد.

- خبرگزاری رویترز به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که کشورهای غربی در حال رایزنی با دیگر اعضای شورای حکام در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هستند تا به طور مشترک ایران را برای ارائه پاسخ‌ به پرسش‌های آژانس تحت فشار بگذارند.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که دولت این کشور معتقد است که هنوز برای دستیابی به توافق برای احیای برجام دیر نشده است.

- یک منبع دیپلماتیک فرانسوی گفت که این کشور به همراه هم‌پیمانان خود در حال پیدا کردن راه‌حلی برای بن‌بست فعلی در مذاکرات برجامی است.

-  منابع محلی از درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت فلسطین با اشغالگران اسرائیلی در نزدیکی ایست بازرسی «جلمه» در شمال جنین خبر دادند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز