خبرگزاری کار ایران

۳ کشته در حادثه تیراندازی در ایالت اورگان آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۸۸۴

پلیس ایالت اورگان آمریکا از کشته شدن دست کم سه نفر در پی حادثه تیراندازی در شهر «بند» خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، پلیس شهر بند در ایالت اورگان آمریکا اعلام کرد که یک شهروند آمریکایی روز گذشته- یکشنبه وارد پارکینگ یک مرکز خرید در این شهر شده و اقدام به تیراندازی کرده است.

پلیس گفت که در این تیراندازی دو نفر کشته شدند و فردی که گفته می‌شود عامل تیراندازی بود، نیز در محل حادثه کشته شده است.

«مایک کرانتز»، رئیس پلیس شهر بند نیز عصر روز گذشته اعلام کرد که تیرانداز ناشناس از یک منطقه مسکونی مجاور وارد مرکز خرید شد و در پارکینگ شروع به تیراندازی کرد. افراد حاضر در این مکان با پلیس تماس گرفتند و تیراندازی را اطلاع دادند. 

کرانتز افزود که عامل تیراندازی سپس از پارکینگ عبور کرد و وارد یک خواروبارفروشی شد، در آنجا به فردی که در ورودی مغازه قرار داشت، تیراندزی کرد که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما جان خود را از دست داد. 

پلیس اعلام کرد که فرد مهاجم در سراسر فروشگاه به تیراندازی ادامه داد که یک نفر دیگر را نیز کشت.

رئیس پلیس گفت: «هنگامی که مأموران وارد فروشگاه شدند، صدای تیراندازی شنیدند، اما در ادامه جسدی را در داخل فروشگاه یافتند که گمان می‌رود عامل تیراندازی است و در کنار جسد او یک اسلحه نیز کشف شده است. این در حالی است که نیروهای پلیس اعلام کردند هیچ تیری شلیک نکرده‌اند». 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز